سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

تعبیر خواب دمپایی ؛ قهوه ای و سفید و پلاستیکی آبی و قرمز

تعبیر خواب دمپایی

تعبیر خواب دمپایی ، تعبیر خواب دمپایی قهوه ای ، تعبیر خواب دمپایی پلاستیکی ، تعبیر خواب دمپایی قرمز و آبی

ما خواب های زیادی می بینیم و همیشه دنبال تعبیر خواب خود هستیم.یک روز دنبال تعبیر خواب سگ هستیم و روز دیگر دنبال تعبیر خواب مار و ممکن است روز دیگر دنبال تعبیر خواب دزد باشیم .

در این مطلب از سایت پارسی زی می خواهیم در مورد تعبیر خواب دمپایی ؛ قهوه ای و سفید و پلاستیکی آبی و قرمز صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

دمپایی در خواب دیدن

معنی دمپایی یک احساس ناامنی است. دیدن دمپایی در خواب می تواند نشانگر سفت بودن پاهای شما باشد. از طرف دیگر ، دمپایی ها نشان دهنده یک زندگی راحت و راحت هستند.

دمپایی خواب برای محافظت و جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار است و از دست دادن آن می تواند منجر به از دست رفتن شغل شود. پوشیدن یک جفت دمپایی در خواب نیز می تواند به معنی مسافرت باشد یا می تواند وسیله نقلیه جدیدی بخرد.

کارل گوستاو یونگ می گوید: دیدن یا پوشیدن دمپایی در خواب نشانگر این است که از نظر عاطفی احساس تنبلی یا ناامنی می کنید. احساس می کنید که در موضع گیری وضعیت محکمی ندارید.

دیدن دمپایی در خواب خود نشانگر این است که می خواهید درگیر توطئه ها و توطئه های شیطانی شوید.

اگر خواب ببینید ، فردی دمپایی شما را تعریف می کند ، این نشانه این است که شما به دنبال یک زن زیبا هستید که رسوایی را برای شما به ارمغان می آورد.

تعبیر دیگر این است که پوشیدن دمپایی نشانگر زندگی در خانه ، راحتی یا آرامش است. این نماد خواب ممکن است به معنای استراحت باشد. یا خیلی آهسته و تنبل هستید.

دیدن یا پوشیدن دمپایی در خواب نشانگر راحتی و راحتی شما است. یا ممکن است شما نیاز به پیدا کردن زمان برای استراحت داشته باشید.

آنی بیتون می گوید: دیدن دمپایی در خواب نشانه این است که شما در حال تلاش برای طرح های شیطانی هستید.

اگر خواب ببینید ، شخصی از دمپایی های شما تعارف می کند ، به این معنی که شما در آغوش یک زن زرق و برق دار هستید که رسوایی را برای شما به ارمغان می آورد.

تعبیر خواب دمپایی خواب روشنی ، ازدواج یا یک سفر پرسود است

تعبیر سوراخ های دمپایی خواب این است که کارها را ادامه دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.