سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

جوک باحال

جوک باحال

جوک به تازگی، یک گروه از دانشمندان و روانشناسان تصمیم را امتحان کنید و دریابید که چه چیزی جالب ترین شوخی در جهان بود. مسلم است که این قرار بود که یک کار دشوار، به هیچ دو نفر تا کنون واقعا در مورد آنچه خنده دار است و چه چیزی نیست به توافق برسند جوک - به ویژه هنگامی که از کشورهای مختلف هستند.

جوک


در برخی از راه، این عجیب است. گفتن جوک ها، همراه با داستان (که فعالیت های مشابه)، یکی از فعالیت های مکرر و گسترده در سراسر جهان است. همه کشورها، همه فرهنگ ها، همه زبان ها جوک های خود را. بر خلاف داستان، با این حال، جوک گاهی اوقات خنده دار نیست و یا اغلب به طور کامل به افرادی که بخشی از آن فرهنگ غیر قابل درک.
برخی از کارها را انجام باقی می ماند همان - جوک بسیاری از سراسر جهان دوست را به تمسخر افرادی که احمق هستند، و یا گاهی اوقات مردم در قدرت. بسیاری از جوک ها در مورد تابو است - جوک می تواند یک راه از صحبت کردن در مورد چیزهایی که در جامعه عادی "مودب" ما امکان پذیر نیست به ذکر است. مشکل این است که، البته، این است که مردم در قدرت و یا تابو افراد، برای مثال، تغییر از کشوری به کشور و از فرهنگی به فرهنگ.

جوک


به هر حال، پس از یک بررسی علمی جدی ساله، در اینجا شوخی که کارشناسان تصمیم جالب ترین شوخی در جهان بود است:جوک
دو شکارچیان در جنگل هستند. یکی از آنها می افتد به زمین. او به نظر نمی رسد تنفس، چشمان او بسته شده است. شکارچی دیگر طول می کشد از تلفن همراه خود و خواستار خدمات اورژانس. "! دوست من مرده است" او به اپراتور گریه می کند، "چه می توانم انجام دهم؟" اپراتور، با صدای آرام می گوید: "نگران نباش. من می توانم کمک کنم. اول، مطمئن شوید که او مرده است. "یک سکوت، پس از آن یک شات شنیده وجود دارد. بنگ! صدای شکارچی می آید در خط. او می گوید: "OK، حالا چه؟"
. من در مورد شما نمی دانم، اما من جوک فکر می کنم این است که شاید کمی سرگرم کننده و نه از طرف تقسیم. فرهنگی، آن را به ما بستگی دارد که اغلب شکارچیان دانستن در نظر گرفته نمی شود از افراد خیلی باهوش، و اغلب آنها کاملا خشونت آمیز می باشد. اما شاید این است تا در سراسر جهان نیست. یک شوخی در مورد چیزی که واقعا جوک یک موضوع خنده دار نیست - آن را کاملا "سیاه و سفید" شوخی است نیز می باشد. کارشناسان همچنین دریافتند دوم جالب ترین شوخی در جهان است. ایناهاش:
شرلوک هلمز و دکتر واتسون در سفر کمپینگ. بعد از شام خوب و یک بطری شراب، آنها را برای شب جوک بازنشسته، و رفتن به خواب.

جوک


چند ساعت بعد، هولمز بیدار شده و می پرسد دوست وفادار خود. "واتسون، نگاه کردن به آسمان و به من بگویید چه می بینید.""من میلیون ها و میلیون ستاره را مشاهده کنید، هولمز" پاسخ واتسون.جوک "و چه چیزی شما را از آن استنتاج؟"واتسون فکر می کند برای یک دقیقه."خب، نجوم، آن را به من می گوید که میلیون ها نفر از کهکشان ها و به طور بالقوه میلیاردها سیاره وجود دارد. از من شاهد است که زحل جوک در لئو. است، من اینطور نتیجه بگیریم که زمان حدود ربع سه. ، من شک دارم که ما یک روز زیبا فردا داشته باشد. اعتقادی، من می توانید ببینید که خدا همه قدرتمند است، و این که ما بخشی کوچک و ناچیز از جهان است. چه آن را به شما بگویم، هولمز؟ "هولمز سکوت برای یک لحظه است. "واتسون، شما ادم سفیه و احمق!" جوک او میگوید. "کسی به سرقت رفته چادر ما!"

جوک


من شخصا فکر می کنم این بهتر است - شاید هنوز هم دقیقا نمی سمت شکاف، اما مطمئنا یک دنده-قمقمه. درک این شوخی، با این حال، بستگی دارد به ما دانستن که شرلوک هلمز و دکتر واتسون می باشد. این شهر همچنین جوک دارای پایان غیر منتظره - این چیزی است که برای اکثر جوک ها ضروری است. تعجب می تواند خنده دار.
می تواند به متخصصان در پایان تصمیم بگیرند جوک که چه خنده دار است؟ برخی از چیزهایی که بسیار بیش از حد پیچیده، حتی برای دانشمندان.


فال روزانه حافظ


فال روزانه حافظ

امروز ستارگان کارهای خلاق را آسانتر می کنند زیرا شما می توانید در یک لحظه به چندین موضوع توجه کنید . همچنین روز بسیار خوبی است که با تمام مشکلاتی که در روابط تان وجود دارد روبرو می شوید به شرط این که با سیاست رفتار کنید

.فال روزانه

فال روزانه ذهن تان درگیر ایده های تازه ای در زمینه کاری، خانوادگی و عاطفی است. مدام به این فکر می کنید که چگونه می توان شرایط را از آن چه هست، بهتر ساخت اما هر چه تلاش می کنید در واقعیت با روش زندگی شما جور در نمی آید. شاید بهتر است تحقیقات و برنامه ریزی دقیق تری برای راهی که می خواهید پیش بگیرید، داشته باشید. به زودی یک رابطه عاطفی ایده آل را، که مدت ها به دنبالش بودید، آغاز خواهید کرد. محتاطانه قدم بردارید تا همه چیز بر وقف مراد شما پیش رود. آخر هفته خود را به ورزش های سبکی مانند پیاده روی اختصاص دهید تا تنش و استرس از بدن شما دور شود و به آرامش دلخواه خود برسید

فال روزانه این سایت به صورت اتوماتیک در هر روز بروزرسانی می شود و فال هر روز با روزهای دیگر متفاوت است

همچنین سیستم فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت برای متولدین هر ماه سال متفاوت است

فال روزانه

حافظ می گوید :

ببرد از من قرار و طاقت و هوش***بت سنگین دل سیمین بناگوش

نگاری چابکی شنگی کلهدار***ظریفی مه وشی ترکی قباپوش

تعبیر: برای دیدن یار هوش و حواس خودتان را از دست داده اید اما مطمئن نیستید که او هم مثل شما هست یا نه و تمام فکر فال روزانه و اندیشه و قلب تان تسخیر او شده و دست از زندگی روزمره کشیده اید. عشق تان بسیار عمیق و پاک است، کمی صبر کنید خداوند داروی درد شما را می داند و اوست که درمانگر است.

فال روز متولدین اردیبهشت:

شخصی امروز پیش شما می آید تا برای اتفاقی که برایش رخ داد چاره جویی کند و شما به او کمک می کنید، راجع به استحکام بخشیدن به پروژه ای یا پیدا کردن یک راه حل ساده برای انجام بهترین کار. ذهن شما این توانایی را دارد که از هزاران جزییات صرف نظر کند، اما قادر نخواهد بود که تصمیم درستی بگیرد که چه چیز مهم است و چه چیز نه. اما زیاد درگیر محاسبه و تجزیه و تحلیل نشوید. دلسوزی را چاشنی کارتان کنید تا بین کاری که به سختی رضایت بخش می شود تفاوت را احساس کنید تا دیگران را از لیاقت و کاردانی خود مبهوت کنید.

حافظ می گوید : فال روز متولدین مرداد: فال روزانه مهم نیست که شما چقدر مصمم هستید تا به اهداف تان برسید،‌ مسئله این است که امروز اتفاق غیر منتظره ای می‌افتد که شک می‌کنید که آیا دارید راه درستی می‌روید یا نه! ممکن است آنقدر توانایی داشته باشید که همه موانعی را که سر راه شما قرار گرفته اند از میان بردارید، اما ممکن است این نیات دیگران باشد که مانع اصلی شما باشند. سر و کار داشتن با مردمی‌که عصبی هستند بسیار سخت است اما شما به خوبی از عهده این کار بر می‌آیید. شاید امروز زیاد احساس خوبی نداشته باشید، اما در واقع امروز روزی است که براحتی می‌توانید مسیر آینده خود را پیدا کنید.فال روزانه

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است.

فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما در هر روز متفاوت است

اکثر روزها برای بیش از 80 درصد ماه های سال فال ها کامل است و بر همین اساس که در قسمت فوق توضیح داده شد نمایش داده می شود

اما در برخی روزها نیز برای بعضی ماه ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست و چیزی ثبت نشده است

از این جهت بعضی مواقع ممکن است برای فال روزانه ماه های خاصی بخشی از اطلاعات مثل توصیه های اقتصادی در فال روزانه شما ثبت نشده باشد

فال روزانه

شما انتظار شرایطی را که در آن به سر می برید نداشته اید. شاید همه چیز از دور طور دیگری به نظر آیند اما زمانی که به آنها نزدیک می شوید همه چیز تغییر می کند. بهتر است ظاهر بینی را کنار بگذارید و با دیدی عمیق تر به مسائل نگاه کنید و قبل از هر تصمیمی به جنبه های مختلف آن خوب بیاندیشید. برای اطمینان، به جای پرس و جو از دیگران خود به منبع اصلی مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنید. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات می گذارید، با آرامش کامل درباره هر آنچه در قلب تان می گذرد، صحبت کنید

خرداد
امروز به این که شما عاشق اشیایی لوکس و گران قیمت هستید معروف خواهید شد.چرا که امروز مشتاقید تا جایی که امکان پذیر است اطرافتان را پر از اشیاء و افراد زیبا کنید.هم چنین امروز شما می خواهید که صحنه سازی نمایش تان را عوض کنید و این دنیایی از شادی برایتان به ارمغان خواهد آورد.اگر این کار امروز میسر نیست،ممکن است بتوانید برنامه گردشی را برای وسط هفته برنامه ریزی کرده و یا برای تعطیلات جایی را رزو کنید فال روزانه در این صورت موضوع جدید دارید که به آن بپردازید.
امروز رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهید به همین دلیل ممکن است دیگران، آن طور که دوست دارید، با شما همکاری نکنند. امروز از آن روزهایی است که باید از پیچیدگی دوری کنید و راههای ساده را برگزینید. کنترل خود را سریع از دست ندهید و از عصبی شدن خودداری کنید. شاید بهتر باشد آخر هفته را به استراحت در خانه بگذرانید. این را بدانید که در ارتباط با دیگران هر چه بیشتر اصرار کنید، مقاومت آنها نیز بیشتر خواهد شد. برای تصمیم گیری منتظر ندای قلبی خود هستید اما به جای انتظار از خودتان بپرسید واقعا چه چیزی به نفع و صلاح شما است؟

فال روزانه

شما کارهایتان را سرو سامان داده اید و حال وقت کمی خوشگذرانی است. بهتر است کمی از برنامه های روزمره خود دور شوید و با دوستان خود به گشت و گذار بیرون از خانه بروید. شاید اخیرا در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید اما با گفتگو در روزهای آتی، هر دوی شما به این نتیجه می رسید که بهترین انتخاب برای یکدیگر خواهید بود و به این واقعیت نیز پی می برید که چقدر برای شریک زندگی تان اهمیت دارید. مشکلات سطحی را رها کنید و به راه روشنی که در پیش دارید، بیاندیشید.

مرداد

در مورد مسائلی که کنترلی بر آنها ندارید، نگرانی به دل راه ندهید. بهتر است پس از گذراندن یک هفته سخت کاری، به بیرن از خانه سری بزنید و کمی خوش بگذرانید. برای چند ساعت هم که شده مسئولیت هایتان را فراموش و تمام تمرکزتان را صرف آرامش خود کنید. شاید سپردن مسئولیت ها به دیگران کمی برایتان سخت باشد اما نگران نباشید. آنها به خوبی از پس کارهای بر می آیند. در زمینه کاری به شما پیشنهادهایی می شود، قبل از هر تصمیم خوب جوانب آن را بسنجید.

فال روزانه


فال روزانه
امروز پر از انرژی هستید طوری که نمی توانید یک جا ثابت بنشینید اما در مورد قدم هایی که بر می دارید محتاط باشید. ممکن است وقایع از دور خوب به نظر آیند اما در واقعیت طور دیگری باشند. امروز اشتهای زیادی برای غذا دارید اما گویا هیچ غذایی شما را راضی نمی کند. ایده خوبی است اگر مواد مورد نیاز را تهیه و غذای مورد علاقه خود را در خانه درست کنید. امروز شور عاشقی در شما موج می زند و احساس غریبی را تجربه خواهید کرد. ترجیح می دهید این احساس را مانند یک راز در قلب خود نگه دارید و فعلا در مورد این مسئله با کسی صحبت نکنید.

فال روزانه

امروز مراقب افرادی که می خواهید به آنها اعتماد کنید، باشید. رازهایتان را با هر کسی در میان نگذارید زیرا درک حرف های شما کار هر کسی نیست و ممکن است سوتفاهم بوجود آورد. پس از یک هفته سخت کاری، تمایل دارید امشب به جای بیرون رفتن از خانه، روی مبل راحتی دراز بکشید و کمی استراحت کنید. مسئولیت و کار زیاد شما را از برخی مسائل دور کرده است اما امروز به واقعیتی پی خواهید برد که بر رابطه عاطفی شما نیز تاثیر می گذارد. به جای بی تفاوتی، با شریک زندگی تان در مورد این موضوع به گفتگو بنشینید.

آبان

ممکن است زمینی که روی آن قدم می گذارید ناگهان زیر پای شما بلرزد بنابراین در مورد قدم هایتان خوب بیاندیشید. شاید به دلیل سوتفاهم در مورد برخی افراد زندگی تان، در ارتباطات امروز خود دچار مشکل شوید اما خوشبختانه روحیه خود را حفظ می کنید و با اعتماد به نفس کافی به راه خود ادامه می دهید. اگر به فکر رابطه با فرد جدیدی بوده اید، امروز نظرتان تغییر می کند و اطمینان می یابید که این کار به صلاح شما نیست و تنها یک ریسک محسوب می شود.

فال روزانه

امروز خیالپردازی شما به اوج خود می رسد اما حواس تان باشد که از واقعیت خیلی دور نشوید. این تضاد ممکن است کمی شما را گیج کند اما نگران نباشید زیرا به زودی به ثبات خواهید رسید. کافی است تمام تلاش خود را به کار گیرید. دیگران نیز در برقراری این تعادل به شما کمک خواهند کرد. هیچ مشکل جدی در رابطه عاطفی شما وجود ندارد جز چند مورد جزیی که می توانید با دید مثبتی به آنها، تمام نگرانی ها را از خود دور کنید. این را بدانید که هیچ رابطه ای کامل نیست، بنابراین نگران نباشید. عشق زندگی تان شما را درک خواهد کرد

فال روزانه دی

در احساسات خود دچار پیچیدگی شده اید و رو به رو شدن با واقعیت برایتان سخت شده است. بهتر است ذهن خود را از جزئیات خالی کنید و آخر هفته را تنها به آرامش خود اختصاص دهید. تمرکز خود را بر کلیت مسائل بگذارید. اگر انرژی مثبتی داشته باشید، همه چیز به آرامی پیش خواهد رفت. اگر تا به حال احساسات درونی خود را از عشق تان پنهان می کردید، دیگر قادر به ادامه این کار نیستید. در واقع تظاهر بیش از حد به نفع تان نیست. بهتر است احساسات واقعی خود را بیان کنید

عکس های دونفره سحر قریشی و حمید عسگری

عکس های دونفره سحر قریشی و حمید عسگری

سحر قریشی

در این مطلب می توانید عکس های  بسیار جالب سحر قریشی و حمید عسگری را مشاهده کنید.

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب مرجعه نمایید

سحر قریشی

عکس های سحر قریشی و حمید عسگری

سحر قریشی

و بالاخره حمید عسگری با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش به شایعات پایان داد

سحر قریشی

عکس های سحر قریشی و حمید عسگری

جوک


Recently, a bunch of scientists and psychologists set to do and determine what the funniest joke within the world was. This was clearly progressing to be a tough task, as no 2 individuals ever very agree concerning what's funny and what's not – particularly once they area unit from totally different countries.

In some ways in which, this is often strange. Telling jokes, beside telling stories (which could be a similar activity), is one amongst the foremost frequent and widespread activities round the world. All countries, all cultures, all languages have their jokes. not like telling stories, however, jokes area unit typically not funny or usually utterly incomprehensible to people that aren't a part of that culture.

Some things do stay constant – several jokes from round the world wish to blackguard of individuals WHO area unit stupid, or typically individuals in authority. plenty of jokes area unit concerning taboo subjects – jokes are often the way of talking concerning things that in traditional “polite” society we have a tendency to aren't allowed to say. the matter is, of course, is that folks in authority or taboo subjects, as an example, amendment from country to country and from culture to culture.

Anyhow, when a year-long serious tutorial survey, here is that the joke that the specialists set was the funniest joke within the world:

Two hunters area unit go into the woods. one amongst them falls to the bottom. He does not appear to be respiratory, his eyes area unit closed. the opposite hunter gets rid of his itinerant and calls emergency services. “My friend is dead!” he cries to the operator, “What am i able to do?” The operator, in a very calm voice says: “Don’t worry. I can help. First, certify he is dead.” there's a silence, then an endeavor is detected. Bang! The hunter’s voice comes back on the road. He says: “OK, now what?"




Hmmmm. I don’t comprehend you, however i believe this is often maybe gently amusing instead of side-splitting. Culturally, it depends on U.S.A. knowing that always hunters aren't thought of to be terribly intelligent individuals, which usually they're quite violent. however maybe this is often not therefore everywhere the globe. It’s conjointly quite “black” joke – a joke concerning one thing that isn’t very a funny subject. The specialists conjointly found the second funniest joke within the world. Here it is:

Sherlock Holmes and Dr Watson persist a inhabitancy trip. when a decent dinner and a bottle of wine, they retire for the night, and visit sleep.
Some hours later, Holmes wakes up and asks his devoted friend. "Watson, research at the sky and tell Pine Tree State what you see."
"I see millions and variant stars, Holmes" replies Watson.
"And what does one deduce from that?"
Watson thinks for a moment.
"Well, astronomically, it tells Pine Tree State that there area unit variant galaxies and doubtless billions of planets. Astrologically, I observe that Saturn is in Leo. Horologically, I deduce that the time is roughly 1 / 4 past 3. Meteorologically, i believe that we'll have a gorgeous day tomorrow. Theologically, I will see that God is all powerful, which we have a tendency to area unit alittle and insignificant a part of the universe. What will it tell you, Holmes?"
Holmes is silent for a flash. "Watson, you idiot!" he says. "Someone has purloined our tent!"

I in person suppose this is often higher – maybe not still precisely a side-splitter, however definitely a rib-tickler. Understanding this joke, however, depends on U.S.A. knowing WHO Holmes and Doctor Watson area unit. It conjointly has Associate in Nursing sudden ending – one thing that's essential for many jokes. Surprise are often funny.


Can scientists within the finish decide what's funny? Some things area unit a lot of too sophisticated, even for scientists.
- See additional at: https://learnenglish.britishcouncil.org/en/magazine-articles/funniest-jokes-world#sthash.oErtn4Ht.dpuf
Source : جوک

سری جدید عکس های زیبا و دیده نشده بهرام رادان

سری جدید عکس های زیبا و دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

در این پست جدید ترین عکس های بهرام رادان  بازیگر توانا و خوش چهره سینما را گرد آوری کردیم

در ادامه این تصاویر را مشاهده کنید

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

فال روزانه,فال روز,فال امروز

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

 بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

بهرام رادان , بیوگرافی و عکس های بهرام رادان

عکس های دیده نشده بهرام رادان

جوک

جوک | جک | جوک های خنده دار

اس ام اس خنده دار

اس ام اس خنده دار

sms khandeh dar

دقت کردین…

جدیداً چقد باید با احتیاط موس رو بچرخونیم؟!

لامصب سایتا مین گذاری شده ان

خدانکنه اتفاقی کلیک کنی!

شونصدتا پیج دیگه باز میشه!

یکیشون هم همیشه عاجزانه خواهش داره

اگه زیر 18 هستی صفحه رو ببندی!!!


                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

ولی قره چوله

جوک

مجموعه جوک و اس ام اس خفن و خنده دار و بی ادبی جدید

مجموعه جوک و اس ام اس خفن و خنده دار و بی ادبی جدید

جوک


هدفون بیتس از دو اسپیکر


هدفون بیتس از دو اسپیکر هدفون بیتس با طرح های مختلف هدفون خوب


هدفون بیتس

هدفون بیتس از دو اسپیکر هدفون بیتس با طرح های مختلف هدفون خوب

هدفون بیتس اورجینال

هدفون بیتس با طرح های مختلف


اس ام اس تولد

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

مبارک بادت این روز جهانی

که نوشیدی شراب زندگانی

بدنیا آمدی لپّت تپل بود

ولیکن معده ات همواره شل بود

عمو،خاله،مامان،دائی و عمّه

بگفتن تخته اش انگار کمّه

ولی بخت زمان گردید یارت

همان تخته، بشد بازار کارت

که هم هالو و هم استاد گشتی

به چشم حاسدانت خار گشتی

خدا یارت بوَد ای دوست جونی

ایشالا تا ۱۲۰ سال بمونی

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94


روز میلاد تو، روزصدور شناسنامه عشق است!

عشق من تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل

و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

عاشق مهربانی تؤام…

برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولدت مبارک

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی

هرجای دنیـا که میــــری به ارزوهـــات بـرسی

روزه تـــولـــده توئه میـــــلاده هرچی خاطــــره

روزی که غیـره ممکنه هیچ جـــوری از یادم بره

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

آسمان با وسعتش تقدیم تو

رقص ماهی های دریا مال تو

هرچه دارم از تو دارم مهربان

زندگیم امروز و فردا مال تو

تولدت مبارک

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

برخاستن از عدم و درآمدن بر سیرت انسانی ، باشکوهترین پدیده هستی است

این باشکوه ترین

بر شما مبارک باد . . .

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه

با  تعداد شمع های روی کیک تولدت . . .

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

تولدتان را صمیمانه تبریک گفته

و از ایزد منان برایتان شادی سلامتی و سربلندی آرزو دارم .

مایه خوشبختی و سعادت برای من است

که یکسال در کنار شما بوده ام

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدت

انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک

تولد تکرار امیدواری خداوندی است

یاداوری این تکرار بر شما گرامی باد

سری جدید اس ام اس و پیامک تیریک تولد سال 94

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

اس ام اس تولد


فال امروز

فال امروز


کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.


نیت کنید و فال حافظ بگیرید


 فال حافظ


حافظ شیرین سخن شاعر نامی قرن هشتم ایران زمین و یکی از بزرگترین سخنوران جهان است.او در سبک

های مختلفی شعر سروده است ولی بیشترشان در قالب غزل می باشند که به غزلیات حافظ شهرت دارند.

در قرن های 18 و 19 اشعار این شاعر بزرگ ایرانی به زبان های اروپایی ترجمه شدند.روز 20 مهر ماه را روز

بزرگداشت حافظ نامیده اند و آرامگاه او در شهر شیراز و در منطقه زیبای حافظیه است.از این جهت او را حافظ

می نامند که او حافظ قرآن بوده است. فال حافظ محبوب ترین فال در بین ایرانیان است که ابتدا یک فاتحه برای

حافظ می خوانند و سپس نیت می کنند و فال می گیرند.عکس آرامگاه حافظ در سال های 1341 تا 1358

هجری شمسی بر روی اسکناس های 1000 ریالی چاپ می شد.دیوان بزرگ حافظ دارای حدودا 500 غزل و

چند قصیده و دو مثنوی و چندین قطعه و تعدادی رباعی است

فال حافظ,فال حافظ اصلی,فال حافظ با صدا

برای شادی روحش صلوات

فال حافظ