سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

شاه‌تره و خواص آن

شاه‌تره و خواص آن

شاه تره خواص،کاسنی شاتره،خواص شاتره،شاتره با ماست،شاتره خواص گیاهان دارویی

لازم به ذکر است که شاه تره از دسته سبزیجات با طبع گرم و خشک است که سرشار از ویتامین ث می باشد.در واقع برای درمان بیماری های پوستی استفاده از عرق شاه تره بسیار مفید. موثر می باشد. البته یرقان از دسته بیماری هایی است که با خوردن شاه تره تسکین پیدا می کند، همچنین دم کرده این گیاه برای برطرف کردن سموم کبد بسیار مناسب است.
شاه تره،خواص شاه تره
قابل ذکر است که خوردن دم‎کرده شاه‎تره موجب می‎شود سمومی که در کبد جمع شده‎اند برطرف گردد.بهتر است بدانید که برای تقویت مزاج یک هفته از دم‎کرده استفاده نموده 2 هفته استراحت مجدداً یک هفته استفاده نمایید.لازم به ذکر است که شاه‎تره از بین برنده سودا می‎باشد عرق آن 10 صبح و 5 بعداظهر استفاده می شود.بدنیست بدانید که شاه‎تره صفرا را کم می‎کند از عرق آن صبح و بعدازظهر استفاده گردد.

شاه تره،خواص شاه تره

جالب است بدانید که  برای تقویت چشم از سرمه برگ شاه‎تره استفاده نمایید.بهتر است بدانید که دم‎کرده شاه‎تره اشتهاآور است. به یاد داشته باشید مصرف شاه‎تره نباید بیش از یک هفته باشد.لازم به ذکر است که  برای جلوگیری از روییدن مژه‎هایی که برمی‎گردد (یعنی داخل چشم می‎رود) می‎توان از عصاره برگ شاه‎تره با عسل مخلوط نموده به مژه بکشید.

شاه تره،خواص شاه تره

بهتر است بدانید که برای بواسیر از برگ شاه‎تره + برگ گردو به‎صورت ضماد بگذارید.

شاه تره،خواص شاه تره

لازم به ذکر است که برای شاداب شدن پوست مخلوطی از برگ کاسنی و شاه‎تره را کوبیده با کمی عسل و گلاب مخلوط کرده روی صورت بگذارید یا این که ترکیبی از عرق شاه‎تره و کاسنی همراه گلاب و عسل روی صورت بمالید. زنان حامله استفاده ننمایید.

شاه‌تره و خواص آن

مطالب مرتبط:

نعناع

ریحان

مرزه

تره

تره فرنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.