سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

درمان افسردگی با دارو

درمان افسردگی با دارو

درمان افسردگی با دارو ،درمان افسردگی با داروهای گیاهی،درمان افسردگی با دارو،درمان افسردگی با دارو چقدر طول می کشد،درمان افسردگی با داروی گیاهی،درمان افسردگی با داروهای شیمیایی،درمان افسردگی با داروهای گیاهی چیست،درمان افسردگی با داروی خانگی،طول درمان افسردگی با دارو،درمان افسردگی خفیف با دارو،راههای درمان افسردگی با داروهای گیاهی

درمان افسردگی با دارو ، درمان افسردگی با دارو گیاهی ، درمان افسردگی با دارو چقدر طول می کشد

درمان افسردگی با دارو

افسردگی را می توان شایع ترین بیماری روانی در سر تا سر دنیا به شمار آورد. این اختلال روانی در اثر محرک های مختلفی ایجاد می شود. فرد در اثر ابتلا به این بیماری با مشکلات عدیده ای مواجه می شود که می توان به گوشه گیری و انزوا اشاره کرد.افسردگی از مشکلاتی است که به مرور فرد مبتلا را رو به سوی ناامیدی می‌برد. این بیماری با استفاده از داروهای ضد افسردگی قابل درمان است. اما این داروها به صورتی هستند که اولا باید تجویز شده توسط پزشک باشند و ثانیا به طور خودسرانه مصرف آن‌ها قطع نگردد.داروهای مختلفی برای درمان افسردگی وجود دارد. قرص دزیپرامین (Desipramine)، قرص دولوکستین (Duloxetine) و قرص فلوکستین (Fluoxetine) برخی از انواع قرص افسردگی هستند که مصرف آن‌ها باید تحت نظر پزشک انجام شود.

درمان افسردگی با قرص نفازودون

قرص نفازودون (Nefazodone) از داروهای ضدافسردگی است که برای رفع علایم مربوط به افسردگی‌های شدید توسط پزشک تجویز می‌شود. سردرد، خواب‌آلودگی‌، ضعف‌ و سرگیجه‌ برخی از عوارض مصرف این دارو هستند. به طور معمول این دارو روزی دو نوبت‌ به‌ مقدار مساوی مصرف‌ می‌شود. توجه داشته باشید که مصرف این دارو هر روز در یک ساعت معین اهمیت دارد. توجه داشته باشید که این‌ دارو ممکن است افکار خودکشی‌ را افزایش‌ دهد. بنابراین بهتر است بیمار را از این نظر تحت نظر داشته باشید.عوارض: عوارض قرص نفازودون شامل سردرد، ضعف، خواب‌آلودگی، سرگیجه، یبوست، اسهال، احساس طعم نامطبوع در دهان، تاری دید، سرفه، خشکی دهان، تهوع، درد عضلانی و رویای غیرعادی می‌باشد.

درمان افسردگی با قرص دولوکستین

قرص دولوکستین (Duloxetine) به عنوان قرص افسردگی برای درمان افسردگی و اختلالات اضطرابی تجویز می‌شود. سردرد، خستگی، خشکی دهان و بی خوابی برخی از عوارض مربوط به مصرف داروی دولوکستین می‌باشد. این دارو همچنین برای درمان درد ناشی از آسیب عصبی در افراد مبتلا به دیابت (نوروپاتی دیابتی) استفاده می‌شود. به طور معمول به منظور درمان افسردگی در بزرگسالان ابتدا 20 میلی‌گرم از دارو به صورت خوراکی و دوبار در روز مصرف شده و سپس به میزان 60 میلی‌گرم از دارو به عنوان مقدار نگهدارنده در روز مصرف می‌شود.احتمال اینکه بیماران دارای اختلالات افسردگی شدید با مصرف این دارو دچار افکار مربوط به خودکشی و یا تغییرات رفتاری غیرطبیعی شوند وجود دارد.عوارض: عوارض قرص دولوکستین شامل سردرد، حالت بین خواب و بیداری، خستگی مفرط، تهوع، خشکی دهان، تپش قلب، بی‌خوابی، بی‌قراری، اضطراب و خواب‌های پریشان می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.